Ring til os +45 7199 3024
hverdage mellem 9 og 16.

Du er her: / Hotel.dk  /  Hoteller Danmark  /  Hoteller Østjylland  /  Hoteller Låsby  /  Hotel Låsby Kro
 <<Overnatning i området

Hotel Låsby Kro

Hotellet har fået 3 stjerner af Horesta
Hovedgaden 49, 8670 Låsby
Dette hotel kan ikke bookes via denne service
Beskrivelse
Låsby Kro & Hotel er en historisk Kongeligt Privilegeret Kro fra 1734 - centralt beliggende midt imellem Århus og Silkeborg. Kroen er hyggeligt indrettet med antikviteter og malerisamlinger, mens Kroens restaurant er indrettet i hyggelige lavloftede krostuer, der emmer af hygge og historie. Mormors Køkken, som Kroens køkken hedder, har fokus på den gode danske mad af de bedste råvarer.

Kroens værelser er alle behageligt indrettede, og der kan vælges imellem en række forskellige typer værelser. Ens for alle værelser er, at indretningen er foretaget med respekt for den Kroens lange historie.

I Kroens store sale kan der tilbydes større selskabsarrangementer som f.eks. bryllupper, fødselsdage mv. I weekenderne afholdes store partyarrangementer med dansktopmusik, dans og buffet fra Mormors Køkken.
Kroen tilbyder også miniferie- og golfferie-ophold. Læs meget mere om Kroen på hjemmesiden og se det omfangsrige musikprogram og billeder af samtlige værelsestyper.
Læs gæsteanmeldelser

Kapacitet
Dobbeltværelser:
45
Værelser:
45
Konference kapacitet
Antal grupperum:
Kapacitet ved banketopstilling:
Antal udstillingsrum:
Antal restauranter:
Samlet kapacitet i restaurant:
Kapacitet ved teateropstilling:
Kapacitet ved skoleopstilling:
Generel information
Medlem af Horesta: Ja
Hotelkæde: Dansk Kroferie og Small Danish Hotels
Type: Røgfrit hotel, Kro
Restaurant: Låsby Kro & Hotel
Konferencested: Låsby Kro & Hotel

Faciliteter
 
Parkeringsplads for busser
Egen parkeringsplads
Trådløs internetadgang
Internetadgang
Restaurant
Mødefaciliteter
Opholdsstue
Hund tilladt
Bar
Værelsesfaciliteter
 
Internetadgang
Suiter
TV
Der tilbydes røgfri værelser


Gennemsnitskarakter
7,0
1 har anmeldt dette Hotel
Gæsteanmeldelserne indsendes efter endt ophold og afspejler gæstens oplevelse af opholdet på en skala fra 1-4.

Overordnet vurdering
Service og faciliteter
Personale
Renlighed på værelset og generelt
Komfort
Beliggenhed
Værdi i forhold til pris